GOTCHAA.. welcome to my blog, enjoy !! *peace (Y)
BLOG-ING MOOD
Tutur katanya ceria, namun cerita hatinya tiada siapa yang mengerti :')
// ★ MISS MACHOMEL ★






Hello World! Hello Fellas ! keep your smile alwayss! n welcome to my blog, please BE NICE ...:)(Y)


Disclaimer



► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary







Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una
| amalina


Older Post | Newer Post
rama2
25 Disember 2011 | 7:01 PTG | 0 Sweet Cupcake
hye peepss !!
 HAI   HAI  HAI  HAI  HAI !!

hey, oke.. based on tajuk kite hari ni kan.. ape tajuk kite hari ni ?? yupz.. "rama2" bukan rama2 yang lawa, cantik2, terbang2 tuh.. bukan yang macam kat atas tuh..erm , nope.. tapi nak citer pasal sepupu kazen saya yang baik hati..(muhammad amri bin wahid dan shahrul naim bin salleh) *ape kene mengena kazen kau dgn rama2* hei, jangan menyampuk.. sabar, dengar dulu.. haha, sebab dulu dia kate saya macam rama-rama.. alaa, mcam lagu ella tu kot.. sebab ape dy pggil saya rama-rama, erm.. saya pun tak tahu.. hehe.. suka hati lah nak panggil ape pun sebab saya tahu niat diorang baik..diorang baik sangat2, tiap kali bertegur mesti diorang tanya saya sihat ke tak, tanya pasal sekolah.. caring lah..saya suke kawan dengan diorang.. oke, first kite cakap pasal naim eh.. naim ni kan senang je nak describe dia.. dia baik, handsome (sebut handsme je mesti da ade kembang kempis kan ) haha.. no worries, dy still available, single lagi rasenye tuh.. eh tapi saya bukan nak promote dia kat y'all okey,, dia ni bakal pemimpin yang sangat2 b'dedikasi.. kalau tengok dia kan macam bukan budak sekolah lagi, macam orang dewasa je.. matang sangat2.. bijak, b'disiplin, peramah, caring, alim woo..kelakar pun ade gak.even ayah saya pun selalu kagum dengan dia, ayah saya selalu puji dia, termasuk saya jugak lah.. saya tabik sangat2 dengan dia.. dia aktif dalam segala hal.hehe..kalau amri pulak, diorang ni memang rapat lah.. jadi tak banyak perbezaan , rata2 same je.. tapi amri ni saya tak kenal sangat..dia pun single lagi, handsome tau..hikhik, dulu kitorang rapat, tapi.. tiba2 masing2 diam je, tak de tegur2 ke ape ke..tapi baru2 ni kitorang rapat balik.. dia tegur dulu, baik kan dia ?? bukan mcam saya.. SOMBONG  haha.. dia suka sangat puji orang.. mcam2 dia puji saya.. naik merah muke ni awak tau tak ?? haha, first dia call, dy tanye bile saya nak balik kampung.. dy kate suara saya comel, sampai 2 kali dia call.. ish2, apelah.. pastu dia kate saya pandailah, baiklah, sporting lah.dia kate dia memang suka puji orang biar orang yang dekat dengan dia hepy je, yang paling kelakar dia panggil saya princess ?? haha, sbb dia kate dari pandangan dia princess ni baik n peramah.. dia kate saya dah banyak berubah.. dulu saya garang macam guruh berdentum, tapi sekarang lembut je macam ditiup bayu laut, nyaman je katenye..haha, naik segan pulak dengan dia ni.. amri2, awak ni.. jangan lah puji saya banyak sangat.. saya tahu lah awak baik.. hehe~~ both of them tak pernah buat saya marah, malah kadang2 diorang lah yang warnakan hidup saya.. happy sangat2 ade kawan n sepupu macam diorang..katenye dia tetap akan ingat saya dalam hati dia..and kalau ade pape masalah cakap je kat dia..baik kan ?? tengok orang lah..eh, cm ne nak tengok kalau tak tunjuk gambar kan .. haha, hapelah.. oke ni gambar diorang
hehe, poyo je kan diorang ny ??

muhammad amri , lelong !! (opssss)

wah, rock lah pemimpin kite .. hehe..
yang pasti diorang memang sporting, cool and loving.. tak kesah lah pada sesiapa pun, walau kadang2 diorang ni ske menyakat.. tapi sedaya upaya diorang cuba jaga hati semua orang..^_^