GOTCHAA.. welcome to my blog, enjoy !! *peace (Y)
BLOG-ING MOOD
Tutur katanya ceria, namun cerita hatinya tiada siapa yang mengerti :')
// ★ MISS MACHOMEL ★






Hello World! Hello Fellas ! keep your smile alwayss! n welcome to my blog, please BE NICE ...:)(Y)


Disclaimer



► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary







Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una
| amalina


Older Post | Newer Post
rindu
26 November 2011 | 12:57 PG | 0 Sweet Cupcake
♥ tiba-tiba RINDU menyerang =='

saya: TOL0NG laa jangan datang!!!!
rindu: nakkk jugakkkkk!
saya: jangannn! saya tak suka!
rindu: takk,awak perlukan saya!
saya: saya tak nakk.tapi..(dengan nada yang semakin kendur dan slow)
rindu: kenapa awak tak nak saya?
saya: sebab bila awak ada,saya rasa sedih sebab awak ingatkan saya pada dia
rindu: awak kan sayang dia
saya: memang saya sayang dia
rindu: sebab awak sayang dia lah awak perlukan saya.kalau awak tak suka saya,maknanya awak tak sayang dia.
saya: tak takkkk,bukan macam tu.
rindu: habis tu,macamana?
saya: sebab..sebab..saya nak dia selalu dengan saya.sebab tu saya tak perlukan awak.awak tak boleh pun buatkan dia datang dekat saya sekarang.
rindu: awak,awak dengar sini.

RINDU itu SANGAT MANIS bila manusia boleh merasainya.ia datang bila DUA MANUSIA BERJAUHAN dan rindu itu MELENGKAPKAN RASA SAYANG yang ada antara MEREKA.saya rindu semua.muah3 =)