GOTCHAA.. welcome to my blog, enjoy !! *peace (Y)
BLOG-ING MOOD
Tutur katanya ceria, namun cerita hatinya tiada siapa yang mengerti :')
// ★ MISS MACHOMEL ★






Hello World! Hello Fellas ! keep your smile alwayss! n welcome to my blog, please BE NICE ...:)(Y)


Disclaimer



► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary







Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una
| amalina


Older Post | Newer Post
happy lah awak..
31 Oktober 2011 | 5:16 PTG | 0 Sweet Cupcake

hey !! best tak lagu ni ?? (romance- ku ingin kamu) best kan ?? terharu sangat2 ruuhi kite bagi kat kite.. dia cakap kan " ku ingin engkau menjadi milikku, aku akan mencintaimu, menjagamu selama hidupku, dan aku kan berjanji hanya kaulah ku sayangi ku akan setia disini.. menemani..." haha, wah memang terkejut jugak lah bila dapat mesej daripada dia malam tadi.. yelah, selama ni dia jenis yang pemalu taw, tapi malam tadi.. sweetttt mweeettt tweeettt sangat-sangat.. nak tahu lagi ape dia cakap "aku, inginkan dirimu, datang, dan temani aku, kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai diri mu(dadali- disaat aku mencintaimu) then tak cukup 2, 3 lagi tuh dia bagi taw.." kali pertama, aku , mengenalimu..mahu bersama , mahu, bersama... raut wajahmu bersih meyakinkan hati ini, aku..terpaut..yeah, tulah antara bait2 lagu drama king kan.. tapi lagu ketiga ny, tak berapa suka lah kan sebab kita tahu cerita lagu ni sebenarnya pasal ape kan, tapi kita tahu, dia tak berniat pon nak bagi lagu tu sampai habis, sebab tu dia potong lirik lagu tu..