GOTCHAA.. welcome to my blog, enjoy !! *peace (Y)
BLOG-ING MOOD
Tutur katanya ceria, namun cerita hatinya tiada siapa yang mengerti :')
// ★ MISS MACHOMEL ★






Hello World! Hello Fellas ! keep your smile alwayss! n welcome to my blog, please BE NICE ...:)(Y)


Disclaimer



► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary







Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una
| amalina


Older Post | Newer Post
kenapa ?? ~kerana
06 Ogos 2011 | 11:27 PG | 0 Sweet Cupcake
kenapa??
kenapa awak hadir dalam hidup saya???
kenapa awak membuat kn saya mencintai awak???
kenapa awak menerima cinta dari saya???
kenapa awak membuat saya yakin bahwa awak adalah yang diciptakan untuk saya???
kenapa awak perlihatkan cinta dan kasih sayang awak di mata saya???
kenapa awak menitiskan air mata awak disaat saya ingin pergi???
mungkin kerana awak merasakan yang cinta awak kuat pada saya.........
tapi......
hari ini saya merintih pada hari-hari yang telah berlalu...
tertanya kenapa awak tinggalkan saya???
tertanya-tanya kenapa awak hancurkan hati saya???
tertanya-tanya kenapa saya yang menangis kali ini....
dan terus tertanya apa dosa dan kesalahan saya pada awak???


awak jatuhkan saya setelah awak membantu saya berdiri semula...
dan saya tidak dpt mnerima semua itu...


=kerana.......
kerana awak telah hadir dalam hidup saya....
kerana awak telah membuat saya mencintai awak...
kerana awak telah menerima cinta dari saya...
kerana awak telah membuat saya yakin bahwa diri awak telah diciptakan untuk saya...
kerana awak telah perlihatkan cinta dan kasih sayang awak di mata saya..
kerana awak  telah menitiskan air mata awak disaat saya ingin pergi...


sebenarnya..
awak masih belum mengerti apa itu cinta sebenar..
cinta yang boleh membuatkan seseorang itu menjadi hamba cinta..


awak tak pernah tahu....
cinta dan kasih sayang saya pada awak...
tak terjangkau tingginya...
tak terbatas waktunya..
tak ternilai harganya...........


saya berharap.......
awak mendengar rintihan ini...
awak memahami diri ini...
insan yang tulus mencintai awak.....
insan yang tak kan pernah dapat melupakan diri awak..
saya akan menunggu awak...
bersama setiap helaan nafas saya...
sehingga nafas ini berakhir..
terhentinya denyutan jantung ini...
tertutup nya mata ini..
berakhirnya kisah hidup saya di dunia ini........... =(