GOTCHAA.. welcome to my blog, enjoy !! *peace (Y)
BLOG-ING MOOD
Tutur katanya ceria, namun cerita hatinya tiada siapa yang mengerti :')
// ★ MISS MACHOMEL ★






Hello World! Hello Fellas ! keep your smile alwayss! n welcome to my blog, please BE NICE ...:)(Y)


Disclaimer



► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary







Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una
| amalina


Older Post | Newer Post
my someone special
14 Jun 2011 | 10:12 PTG | 0 Sweet Cupcake

my someone special is not anyone but u
why??? 
juz becoz all d special things u do..
u were d one who opened my eyes..
saw me through all the lies,
each time i was weak,
u were there to help me,
showed me the things that be4 i could not see,
all the times i needed u,
u came and said u'd never leave,
u show me the special things and taught me to believe,
u were there to catch me,
if i should stumble or fall,
the one i can count on to answer my calls,
you were there to hear me,
when no one else would listen,
u lit up my life,
make it sparkle,make it glisten,
u took away my bitter fears,
and wiped away my tears,
n that is why u were,u are
n u'll always be the special someone for me.
hehe..ny la short stories aq tok oral BI..haha..tah pape tah..memalukan je..tetibe time nk ckp uh bley lupe plak ape yg aq nk ckp ny..hah,da mcm org mati anak aq kt depan uh..tu belom ad yg komen ekspresi muke aq lg.da la time aq ckp tu sume snyap je(cehh2..bgga la kan) tp ad 1 makhluk tu mmg annoying la time tu,da xnk dgr da la..tak payah nak menyampuk pulak..haduyai..dlm hati kan (lu langsi lu mati) eah2,xde la smpai mati..lebih2 pulak tu.lg r xbley BLAH..OMG..tp no worries,keadaan terkawal..haha..akhirnye..selesai jugak extravaganza aq(cehh2..xdelah hebat sgt)
p/s: xtaw la perasaan aq ke ape kan..tp aq nampak ade yg memandang n m'dgr dgn penuh MINAT..tp pandangan org tuh menimbulkan 1000 tnda tnya..(??????) tu yg segan tu..(tahu pulak aq apa itu S.E.G.A.N..aka malu)